משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

משחקי התפתחות לתינוקות לפי גילאים

כל תינוק ותינוקת הם מיוחדים במינם. כל אחד מתפתח ביום אחר, בצורה מעט שונה, אך השלבים השונים נעשים בזה אחר זה. עם הלידה התינוקות תלויים לחלוטין בנו, המבוגרים. לאחר מכן הם לומדים להרים את הראש, להושיט את ידם, להתהפך, לזחול, להתיישב ולבסוף הם נעמדים והולכים (וגם רצים…). 

משחקי התפתחות לתינוקות מיועדים לתמוך בשלב ההתפתחותי בו הם נמצאים. הם לא יעשו שום דבר במקום התינוק אך הם יהפכו את השלב ההתפתחותי למהנה עוד יותר. לא תמיד אנחנו מבינים מה המטרה של כל משחק ובכתבה זו נבחן אותם קצת יותר לעומק.

עד שלושה חודשים

בחודשים הראשונים של התינוק הוא זז מעט, לומד להרים את ראשו ומושיט ידו בניסיון לתפוס דבר מה. המובייל הוא אחד המשחקים האהובים אשר מעודד את תיאום תנועת העיניים, מסייע למניעת פזילה ומזמין את הידיים לנסות לתפוס את מה שנמצא מעל. גם האוניברסיטה מעודדת את התינוק ויכולה להיות סביבה נפלאה. כבר בגיל זה מומלץ להשכיב את התינוק על הבטן תחת השגחה.

עד שישה חודשים

בשלב הזה  רוב התינוקות יצליחו לשכב על הבטן למשך מספר דקות. עם ההתפתחות התינוק יצליח להחזיק חפץ בפה והדבר הראשון שהוא ינסה לעשות הוא להכניס אותו לפיו. אצל חלק מהתינוקות בשלב זה כבר מתחילות לצאת השיניים הראשונות ובובות רכות ונשכנים שאפשר להקפיא יעזרו להקלה על הכאב. חלק מהתינוקות ישמחו להסתכל גם על ספרים רכים, למשש אותם ולשמוע את קול ההורה בעת הקראת סיפור. 

עד תשעה חודשים

בדרך כלל אלו החודשים בהם התינוקות מתחילים לזחול או לנוע במרחב. יש לשים לב לתנועה שלהם ולזכור שהם יכולים להגיע למקומות מסוכנים ולהכניס חפצים קטנים לפה. זה הזמן למשחקים שמעוררים את חוש השמיעה לצד חוש הראייה והמגע. זה גם זמן למשחקים “זזים” כמו כדור או מכונית שיעודדו את התינוקות לזחול אחריהם. בשלב זה אפשר גם לשלב משחקי קוביות, מגדל טבעות ומשחקים “קופצים” אשר מעודדים את הבנת הקשר בין פעולה לתוצאה (כשהתינוק לוחץ על הכפתור דמות קופצת החוצה). 

משחקי התפתחות לתינוקות עד גיל שנה

בשלב זה חלק מהתינוקות כבר מתיישבים, חלק נעמדים והרוב כבר התחילו לאכול מוצקים (ככל שהזמן עובר הארוחה גדולה יותר). בשלב זה התינוקות כבר מבינים שהם יכולים “לגרום” לדברים לקרות. הם יכולים לתופף על חפצים ולהפיק צליל, יכולים להכניס קוביות וצורות לתוך קופסה מתאימה. בשלב זה אפשר להציע לתינוקות גם הליכונים ומשחקי התפתחות שהמשחק נעשה בעמידה.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪