משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

קשר עין יד- כל מה שרציתם לדעת על התיאום הכי חשוב שיש

חיוך, היפוך ותנועת ידיים- כל אמא יודעת כי כל שלבי ההתפתחות של התינוק שלנו מרגשים ומעוררי התפעלות, בעוד עבורנו כולם חשובים ומשמעותיים אחד-אחד, חלקם משאירים זיכרון נעים ואחרים מהווים ציון דרך חשוב בהתפתחות ובמוטוריקה. קשר עין-יד נחשב למרכיב בסיסי וחשוב המשפיע על טווח התנועה וההתפתחות גם בהמשך. מה משמעותו וכיצד נוכל לסייע לתינוק שלנו?

החל מקימה בבוקר, לבישת מכנסיים, מזיגת שתייה ועד לתפעול הנייד, כל פעולה מטורית בהתנהלות היומיומית שלנו ,בין אם גסה או עדינה, מערבת תיאום בין העין ליד. למעשה, קשר עין יד הוא אלמנט חשוב במגוון רחב של פעולות תכופות שכולנו מבצעים מדי יום ודורשות מאתנו קוארדינציית עין יד.  מתי הקשר החשוב הזה מתפתח וכיצד נוכל לפתח אותו ולעזור לתינוק שלנו? הקומנדו המוטורי של בייביזון ריכז עבורכם את כל המידע במאמר הבא

מהו קשר עין יד?

קשר עין יד הוא ציון דרך משמעותי אשר מתחיל להתבסס אצל התינוק שלנו בגיל שלושה עד ארבעה חודשים ומתאר את התיאום בין פעולת המעקב של העיניים לתנועת הידיים. למעשה, תיאום עין יד מבטא את היכולת של התינוק (ובהמשך גם הילד) ליצור קואורדינציה בין תנועת שרירי הידיים לשרירי העיניים בהתאם לאותו גירוי ויזואלי אשר מתקבל מהעיניים.
תחילתו של התיאום הזה בהתרחבות זוויות הראייה וביכולת שרוכש התינוק שלנו בגיל שלושה עד ארבעה חודשים למקד את מבטו למרחק של עד 30 סנטימטר. ראיתם פעם את התינוק שלכם מתבונן בידיו תוך שהוא מניע אותם בהנאה? אלו בדיוק ניצני הקשר המיוחד הזה וההבנה של התינוק על יכולת התנועה וההנעה שלו.

כיצד נעודד ונפתח את היכולת הזו?

כהורים, אנחנו תמיד שואפים להעניק לתינוק סביבה מעניינת ומגוונת שתאפשר לו להתקדם, לצמוח ולהתפתח. מומלץ להניח צעצועים וגירויים בקרבת התינוק ואפילו ממש לידו. הדגימו לו מגע ותנועה לכיוון הצעצוע, כך שיוכל לחקות את המחווה ולהבין את ההקשר עין-יד. עודדו אותו לגעת ולהתנסות. שימו לב לא לגרום לתסכול בכך שתניחו את הצעצועים מחוץ להישג ידו, והוא לא יצליח להגיע אליו. בחנויות למוצרי תינוקות תוכלו למצוא מבחר של צעצועים וצעצועי התפתחות ייעודיים אשר יעזרו לכם לעודד את הקשר החשוב הזה, ישעשעו ויעניקו לכם ולתינוק אפשרות למשחק ולמגע. בחרו בצעצועים המתאימים בהתאם לצורך ולהתקדמות, שנו מיקום והוסיפו עניין ואתגר. שימו לב לא לשפוך את כל ארגז הצעצועים סביבו, על מנת למנוע עודף של גירוי והצפה. כמו תמיד, צוות האמהות של בייביזון ישמח לייעץ ולענות על כל שאלה, דברו אתנו!

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪