משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

מארזי לידה – מתנות ליולדת בנים ובנות

מחפשים את הדרך לרגש לכבוד התוספת החדשה למשפחה? הכנו לתינוק, ליולדת ולמשפחה מארזי לידה מפנקים במיוחד. 

מאחורי כל מארז ישנה מחשבה רבה. בחירה מדויקת של מוצרים ושמירה על האיכות הגבוהה ביותר. את שלל המוצרים המתוקים מקבלת המשפחה בתוך מארז יפה ואיכותי שכיף לפתוח אותו בפעם הראשונה. 

מתנה ללידת התינוק שתמיד מתאימה

מאחורי מארזי הלידה שלנו עומדת מחשבה רבה. החל מהבנת הצרכים של היולדת בתקופה לאחר הלידה, בחירה נכונה ומדויקת של הפריטים שנכנסים למארז ועד להתחשבות בעונות השנה. בקיץ המארז יכיל בגד גוף קצר אך בחורף כמובן שהבגד יהיה ארוך. המטרה שלנו היא לאפשר לכם לתת מתנה שתמיד קולעת בול למה שהיולדת ומשפחתה ישמחו לקבל.

בין אם אתם מחפשים מתנה לחברה טובה או מתנה לקולגה לעבודה, המארזים הם התשובה המושלמת. תמיד כיף לקבל אותם ותמיד כיף לדעת שהענקתם מתנה מיוחדת, יפה ומרגשת. את המארזים תוכלו לבחור על פי תקציב, מין הילוד ואנחנו תמיד שמחות לבצע התאמות אישיות. 

מארזי לידה – תשובות לשאלות נפוצות

יוצא לא פעם ששואלים אותנו על מארזי הלידה שמוצעים כאן באתר. לכן, ריכזנו את כל השאלות במקום אחד ואם פספסנו משהו או בא לכם לפנות אלינו, אנחנו תמיד כאן.

מה כוללים מארזי הלידה?

כל מארז לידה שונה מעט. כל מארז מגיע בקופסה איכותית שכיף להמשיך ולהשתמש בה ובכל מארז פרטי בד איכותיים כמו בגדי גוף, חיתולים ובובות נעימות. התכולה משתנה בהתאם לגודל המארז, למלאי ולעונת השנה. חשוב לנו לחדש כל הזמן את המלאי ולהפוך כל מתנה לייחודית.

האם אפשר להרכיב מארז באופן אישי?

בהחלט כן. אנחנו נדאג להתאים את המארז לתקציב, לפריטים שתרצו שיהיו בו ואם תרצו לספר לנו על היולדת והמשפחה נוכל לחשוב על פריטים שיתאימו בדיוק עבורה. תוכלו להתאים מארז בכל סדר גודל ואנחנו מבטיחות שהוא יהיה יחיד ומיוחד.

איך אפשר לדעת מה יש במארז?

בכניסה לפירוט המארז תוכלו לראות מה בדיוק יש בתוכו. התמונות מייצגות את התכולה אך בדרך כלל יש בתוך הקופסה יותר ממה שנראה במבט ראשון. בחרו את התקציב שלכם, הסתכלו על האפשרויות השונות, קראו את הפירוט והזמינו את המארז המושלם.

מי דואג לברכה ליולדת ולמשפחה?

אתם תוסיפו את הברכה תחת “הערות” בשלב ההזמנה ואנחנו נדאג להעביר אותה לכרטיס יפה ומרשים שכיף לקבל אותו. 

תוך כמה זמן מגיע המשלוח?

המשלוח שלנו תמיד מגיע בזמן. אנחנו דואגות להגיע במהירות האפשרית לכל מקום בארץ. כיוון שהמוצרים שלנו מתאימים לניו בורן חשוב לנו להוציא את המשלוח בהקדם.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪